EN UZUN GECE

Keşke bu gece ile ilgili güzel şeyler hatırlayabilseydim.
Keşke bu gece benim hayatımda en güzel gecem olabilseydi.
Keşke bu gece en güzeli geçtim, benim için sıradan bir gece olsaydı.
Keşke bu gece en uzun değil benim en kısa gecem olsaydı.
Keşke bu geceye dair, çok değil tam 1 sene önce kötü şeyler yaşamasaydım.
Keşke hafızamı silebilsem.
Keşke 21 Aralık 2017 gününü takvim yaprağını koparır gibi çekip koparabilsem beynimden.
Keşke böyle bir özelliğim olsaydı.
Keşke hiç yaşanmasaydı.
Keşke o gece o mektubu hiç kaleme almasaydım.
Keşke o gece hiç gözyaşı dökmeseydim. Pardon, göz yaşı dökmekte sorun yok. Keşke o gece gözyaşı dökmeme sebepler hiç olmasaydı.
Keşke o gece o en uzun gece kaleme aldığım mektubu gönderseydim.
Keşke o iki sayfa kağıt parçası kalmasaydı bende.
Keşke eski bir defterimin arasından 'bööö' yapar gibi çıkmasalardı.
Keşke korkmasaydım uzun gecelerden.
Keşke travma kelimesinin karşılığını pratikte öğrenmeseydim.
Keşke teoride kalsaydı.
Keşke sadece Mode XL den dinlediğim 'travma' şarkısı kalsaydı aklımda.
Keşke travma kelimesini duyunca bu gece bu 21 Aralık gelmeseydi aklıma.
Keşke o gece aklıma gelince beynim kısa kısa çığlıklar atmasa.
Keşke bir kabus olsaydı, sadece bir kabus.
Keşke kan ter içinde uyansaydım kabustan ve bir daha görmemek üzere tekrar rahat uyuyabilseydim geceleri.
Keşke kötü alışkanlıklar yeryüzünde hiç varolmasaydı.
Keşke şişede durduğu gibi dursaydı şu kahrolasıca alkol.
Keşke içmeseydi başkan, yaramıyor, çok zarar verdi, veriyor...
Keşke anlatabilsem size olanları.
Keşke dünyanın en uzun gece diye bildiği bu geceyi ben uzun, upuzun bir travma olarak bilmeseydim, öğrenmeseydim.
Keşke sadece EN UZUN GECE başlıklı indirimlerle ilgilenebilseydim; belki biraz alışveriş yapardım. Kampanyalarına bu geceyi de alet ettiler. 'Black Friday' den sonra bu. Allah'ın işine bak bugün de 'Cuma'.

Ama çok şükür: Bu gece kötü şeyler yaşanmadı. Şimdi biraz da içimi dökmenin vermiş olduğu rahatlıkla bu gece uzun uzun şiirler okuyacağım. Elbet bir gün atlatırım bu travmayı...
Uğur BAĞCI




Yorumlar