BİLMİYORUM BU KAÇINCI

Bilmiyorum şuan kaçıncı fincan oldu; düşünmekten unutup içemediğim soğuyan bu kahve,
Bilmiyorum bu kaçıncı oldu; tıpkı diğer geceler gibi bu gece,
Bilmiyorum bu kaçıncı oldu; çevremdeki ve kendimdeki çelişkilerle verdiğim bu mücadele,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa bu mücadeleden yorulduğumdan kendimi boşluğa bırakma isteğim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa işittiğim aynı cümlelerden tiksinişim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa aynı cevapları verip farklı sonuçlar beklentisi içine girdiğim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa bazı şeyleri hiç değiştiremeyeceğim diye kendime deyişim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa kesici, delici, patlayıcı bir aleti başkasıyla ya da kendimle kavuşturmaktan vazgeçişim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa odadan, evden, şehirden, ülkeden, dünyadan kaçma isteğim,
Bilmiyorum bu kaçıncı defa yine bir adım öteye gidemeyip aynı yatakta, sabah uyanınca herşey geçecekmiş gibi uykuya dalma gerçeğim.
Bilmiyorum bunlar kaçıncı, gerçekten bilmiyorum...
Uğur BAĞCI



Yorumlar