BU AKŞAM

Bu akşam işten erken çıktım, hayır bu akşam da geç çıktım.
Bu akşam hava sıcaktı, hayır bu akşam da hava soğuktu.
Bu akşam otobüste ayakta geldim, hayır bu akşam oturarak geldim.
Bu akşam yolda epey bir sayfa okudum, hayır bu akşam sadece 15 sayfa okudum.
Bu akşam bu otobüste birine yer verdim, hayır bu akşam hiç yaşlı yoktu.
Bu akşam evde en sevdiğim yemek vardı, hayır bu akşam en sevdiğim yemek yoktu.
Bu akşam sofra kalabalıktı, hayır bu akşam yine tek başımaydım.
Bu akşam dışarı çıkmalıyım, hayır bu akşam evde kalmalıyım.
Bu akşam mesajlara dönmeliyim, hayır bu akşam hiç cevap vermemeliyim.
Bu akşam yeni bir kitaba başlamalıyım, hayır bu akşam güzel bir film izlemeliyim.
Bu akşam yeni bir filme başlamalıyım, hayır bu akşam yarım kalan filmimi bitirmeliyim.
Bu akşam çay içmeliyim, hayır bu akşam da kahve içmeliyim.
Bu akşam bir boşluk.

Kahretsin kahvem bitmiş..! Saat 23:50 ve bu akşama son 10 dk ve yine kahretsin saat 00:00 oldu ve yine kafeinsiz bir gece...
Uğur BAĞCI



Yorumlar